A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 257

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/cursuri/public_html/system/core/Exceptions.php:185)

Filename: libraries/Session.php

Line Number: 675

Time4Learning

Training gestionarea necesitatilor si a PAA - gratuit

Descriere

Cursul raspunde la următoarele întrebări pe care vi le puneţi ca membri a departamentului de achizitii publice in cadrul unei autoritati contractante. 

 

1. Organizarea compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor publice.

2. Care sunt atribuţiile principale în domeniul achiziţiilor publice? 

3. Cum se intocmeste corect Planul Anual de Achizitii?

4. Care sunt elementele principale care trebuie avute în vedere la elaborarea PAAP

5. Exemple practice utilizand Sistemul Informatic de Standardizare a Achizitiilor Publice

 

Descrierea modului de derulare a sesiunii de training o gasiti in pagina principala.


Lector

Florin Popovici - expert Sistemul Informatic de Standardizare a Achizitiilor Publice SISAP


Cui ii este dedicat?

Persoanelor ce activeaza in cadrul departamentelor de achizitii publice si personalului de decizie din cadrul autoritatilor contractante din Romania


Beneficiile cursului

Gestionarea corecta si in conformitate cu legislatia in vigoare a Planului Anual de Achizitii, gestionarea Referatelor de necesitate, alocarea de coduri CPV si incadrarea acestora pe pozitii PAA.


Structura cursului

12 februarie 2015 -  (2 ore) interval orar 10.30 – 13.30:


- Modul de intocmire a referatelor de necesitate;
- Gestionarea referatelor de necesitate si incarcarea acestora in PAA;
- Alocarea de coduri CPV;
- Gestionarea PAA;
- Documentele de evidenta ale modificarilor PAA;
- Gestiunea cantitativa a pozitiilor din PAA.


 

Training gratuit dedicat exclusiv persoanelor ce activeaza in cadrul departamentelor de achizitii publice si personalului de decizie din cadrul autoritatilor contractante din Romania.

 

In formularul de rezervare, la sectiunea Nume si Prenume, va rog sa treceti si denumirea autoritatii contractante pe care o reprezentati. 

 

Ex: Ionescu Eugen - Primaria Cluj - jurist


Locuri: 20

Persoane înscrise: 1

REZERVARE LOC