A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 257

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/cursuri/public_html/system/core/Exceptions.php:185)

Filename: libraries/Session.php

Line Number: 675

Time4Learning

Curs Achiziţii Publice pentru Operatori Economici – Cazuri practice în SEAP

Descriere

Cursul raspunde la următoarele întrebări pe care vi le puneţi ca operatori economici atunci când participaţi la o procedură de achiziţie publică:

  • Care sunt noile facilităţi oferite de SEAP începând cu data de 15 februarie 2014?
  • Documentaţia de atribuire concepută de o instituţie publică vă dă bătăi de cap? Nu ştiţi dacă se încadrează în reglementările legale?
  • Întâmpinaţi dificultăţi în înregistrarea produselor/serviciilor/lucrărilor în Catalogul Electronic din SEAP?
  • Nu cunoaşteţi care sunt modalităţile de a semna documentele solicitate de către instituţia publică, cu semnatură electronică, utilizând un certificat digital valabil?
  • Autorităţile contractante (instituţiile publice) iniţiază o procedură de atribuire OFFLINE şi apoi o continuă cu o fază finală de Licitaţie Electronică în SEAP?
  • Dupa realizarea, încheierea unui contract cu o autoritate contractantă (instituţie publică), aceasta este obligată să vă elibereze un document doveditor privind achiziţia publică. Aţi primit vreun document la încheierea contractului?
  • Criteriile de evaluare a ofertei precizate în Documentaţia de atribuire sunt “croite” astfel încât să câştige un anumit operator economic? Ce puteţi face?
  • Fondurile proprii puse la dispoziţie de către autoritatea contractantă (instituţia publică) devin insuficiente în timpul derulării contractului de achiziţie publică? Are dreptul operatorul economic să cunoscă aceste fonduri înainte de începerea derulării contractului de achiziţie publică?

 


Lector

Novăcescu Laurenţiu Bogdan - expert achizitii publice
Experienţă în domeniul achiziţiilor publice din anul 2007


Cui ii este dedicat?

  • Angajaţilor care doresc să participe la proceduri de achiziţii publice;
  • Administratorilor de societăţi comerciale;
  • Managerilor de proiect care trebuie să efectueze achiziţii publice prin respectarea legislaţiei naţionale în domeniul achiziţiilor publice.

 


Beneficiile cursului

  • Cunoaşterea procedurii de înregistrare în SEAP; de instalare a certificatului digital SEAP; de reînnoire a certificatului digital SEAP; de recuperare a certificatului digital SEAP;
  • Simulare în SEAP: procedura ONLINE şi procedura OFFLINE;
  • Gestionarea Catalogului electronic de produse/servicii/lucrări din SEAP;
  • Căutarea unei proceduri de atribuire în SEAP;
  • Înscrierea operatorului economic la procedura de achiziţie publică şi solicitarea de clarificări, dacă este cazul;
  • Gestionarea documentelor postate în SEAP în vederea participării la procedura de achiziţie publică;
  • Depunerea ofertei în procedura ONLINE în vederea participării la procedura de achiziţie publică;
  • Criptarea ofertei financiare în vederea participării la procedura de achiziţie publică ONLINE;
  • Participarea la faza finală Licitaţie Electronică la o provedură de achiziţie publică ONLINE şi OFFLINE;
  • Modul de stabilire a ofertelor inacceptabile/neconforme/admisibile de către autoritatea contractantă;
  • Gestionarea clarificărilor solicitate de către autoritatea contractantă privind “preţul neobişnuit de scăzut”.

 


Structura cursului

Ziua 1 - 17 martie 2014 -  (3 ore) interval orar 10.00 – 13.00:


- Identificarea unei proceduri de achiziţie publică;
- Depunerea ofertei la procedura identificată;
- Solicitare de clarificări de la autoritatea contractantă;
- Semnarea cu semnătură electronică a documentelor solicitate în procedură;
- Transmiterea documentelor în SEAP şi legătura lor cu procedura identificată;
- Criptarea şi transmiterea ofertei financiare.


Ziua 2 - 18 martie 2014 - (3 ore) interval orar 10.00 – 13.00:


- Procedura de înregistrare în SEAP; de instalare a certificatului digital SEAP; de reînnoire a certificatului digital - SEAP; de recuperare a certificatului digital SEAP;
- Obţinerea cerificatului digital SEAP;
- Instalarea ceritificatului digital SEAP;
- Deschiderea şi evaluarea ofertelor de către autoritatea contractantă;
- Clarificări solicitatea de către autoritatea contractantă şi răspunsul operatorului economic;
- Publicarea Procesului verbal de deschidere a ofertelor;
- Definirea de către autoritatea contractantă a fazei finale Licitaţia Electronică.


Ziua 3 - 19 martie 2014 -  (3 ore) interval orar 14.00 – 17.00: obligatoriu după ora 14.00


- Derularea rundei de licitare pentru faza finală Licitaţie Electronică;
- Gestionarea Catalogului electronic de produse/servicii/lucrări din SEAP;
- Simulare achiziţie directă;
- Noi reglementări legislative în domeniul achiziţiilor publice.


Ziua 4 - 20 martie 2014 - (2 ore) interval orar 14.00 – 16.00: obligatoriu după ora 14.00


- Finalizarea fazei finale Licitaţie Electronică;
- Deliberea ofertei câştigătoare;
- Comunicare rezultat procedură de achiziţie publică;
- Noi facilităţi în SEAP începând cu data de 15.02.2014.

 


La finalul cursului se eliberează un Certificat de Participare şi un supliment descriptiv care detaliază competenţele profesionale dobândite.

 

Cursul se va desfăşura pe durata a 4 zile consecutive

Data limita de rezervare loc: 13 martie 2014

 

Taxa curs: 490 lei + TVA

 


Locuri: 20

Persoane înscrise: 0

REZERVARE LOC